DUNIA KITA IBARAT RODA

Assalammualaikum...

Hari ini mungkin dunia kita berbeza...ada masa kita akan duduk di atas mengecapi saat kegembiraan, kebahagiaan, dan keceriaan tapi kadang-kadang dunia kita berputar dan berputar....menjadi di bawah saat kita sedang kesedihan, keseorangan, dan kesepian....bukan mudah untuk kita mengimbas kembali peristiwa2 dan saat2 dahulu itu....
Hari ini, aku masih dalam mood sedih mungkin...erm aku tak tahu nak cerita macam mana, mungkin aku masih dihimpit kenangan lama yang penuh duka atau suka itu...sukar aku nak lupus ingatan itu, kadang2 bila tiba saat kesedihan, kesepian dan keseorangan aku akan ingat balik time aku form1 until form3 dulu, memang saat2 paling mencabar dalam hidup aku....mungkin perlu juga diimbas kembali saat2 terdahulu itu, atau perlukah aku lupakan segala kepahitan itu? mungkin....
Jom dengar lagu ini:
MELODI BERSAMA: AMAR



Hmm..rasanya sampai di sini sahaja cerita aku....mungkin tergantung..bukan mood aku menulis ceirta sedih...tapi biarlah kesedihan aku berlalu gantikan kenangan terindah dahulu...mungkin perlu juga aku lupakan kenangan duka itu....pheww......lupakan...lupakan...lupakan....hehe...
okey dan mantera lupakan..lupakan..lupakan......

"buang yang keruh ambil yang jernih"

Lupakan dan maafkan kesilapan di saat2 duka itu, jadikan slot suka itu terbaik dalam hatiku....semoga aku dapat lupakannya..huhu.....penat dah menanggung sesorang dulu2....semoga tidak berbalik waktu, detik dan saat itu....tiada lagi kebencian di sini....aku cuba untuk lupuskannya.....
sekian, wassalam..
pen~off

0 Comments:

 

Copyright by © 2013 Studio Puteri Nabilah