PROTOKOL YAHUDI ADA 8 PERKARA UNTUK MELALAIKAN UMAT ISLAM

Assalammualaikum...
Selamat berzikir da hari Jumaat yang indah ini, okey hari ini Princess nak kongsi lagi artikel tentang sesuatu perkara yang kita sendiri tidak sedar dalam perkara yang kita sudah lakukan....Nak tahu apa yang dimaksudkan protokol Yahudi dalam melalaikan umat Islam dari memelihara keimanannya kepada Allah. Ada 8 perkara yang kita selalu buat tapi kita tidak sedar perkara itulah yang selalu melekakan kita dari mengingati Allah, dan melambatka ibadah yang utama.
Ada Protokol Yahudi, 4 S 4 F

1.. Song....
Lagu-lagu yang menghiburkan. .jika ada anak-anak yang tak tau mengucap..tetapi boleh menghafal lagu Hindustan yang panjang berjela...  Ada anak-anak yang tak hafal Al-Fatihah....tapi boleh mengingati lagu Siti Norhaliza yang panjangnya berdepa-depa..... berjaya sudah Yahudi.....  Hingga kita terfikir.... ..bagaimana jadinya radio kalau tanpa lagu?

2. ...Sex.....
Lagi satu kegilaan remaja dan yang tua. Sex di mana-mana.. di kaca tv, dalam filem, dalam iklan...babak sex amat lumrah... kekadang adegan sex tak diperlukan, tetapi diselitkan jua sehingga ada orang menonton filem hanya kerana ada adegan sex... filem 18SX amat laris berbanding filem U... VCD lucah mudah didapati...dan harganya amat murah... Adakah filem yang tiada adegan sex? Lagi sekali berjaya sungguh Yahudi laknatullah. 

3. ...Smoke....
Rokok..menjadi kegilaan para remaja....sehingga dikatakan tidak modern jika tidak merokok...malah sekarang merokok menjadi budaya bagi mana-mana perempuan yang kononnya mau di gelar 'up to date'..Dulu yang merokok ini golongan ****** saja.... ataupun penari kabaret..... .( aku tengok dari filem P Ramlee )....

4. .....Sport.. .
Pelbagai jenis sukan di tonjolkan dan lelaki dengan perempuan sama-sama berlumba mencari nama dalam sukan....hinggakan sekarang bola sepak pun perempuan main juga....Bila bersukan, tutup aurat mestilah jauh sekali, sembahyang pun banyak yang miss.....bukan yang bermain sahaja tak sembahyang.. ...yang menonton pun tak sembahyang juga .......Kalau menonton dirumah.... akan lambat sembahyang sebab takut tak nampak macam mana BOLA masuk GOL......Then Yahudi gol lagi........sampai ada ulamak kata...kerana sukan...sembahyang boleh tangguh....Masha Allah,..
 

5. .. Fun..
Hiburan...di mana-mana kita dapat hiburan yang melalaikan.. ..Kalau kita lihat dalam 100 majalah..mungkin 99 adalah majalah hiburan..termasuklah majalah mangga.....yang menayangkan buah mangga artis perempuan... .Kalau ada konsert....sanggup orang Islam bertandang hingga menghabiskan banyak wang dan bila ke konsert....pelbagai maksiat akan diselit masuk.... Yahudi terhibur lagi....


6.... Female...
Perempuan... tawaran Yahudi yang amat mengasyikkan. .terutama dalam iklan..yang kadang-kadang tidak ada kenamengena dengan perempuan... . Kalau kita ke kedai bateri kereta....dihadapan bateri terpampang gadis sunti separuh bogel beraksi.....apa kena mengena bateri kereta dengan perempuan?.. .kalau iklan Modess... perempuan adalah patutnya...Yahudi bersorak lagi......

7...Fashion. ...
Fesyen terutama perempuan yang bermacam-macam. .sehinggakan kalau pakai tudung pun mereka dah tak menutup aurat....Macam mana dikatakan bertutup aurat jika bertudung tetapi berbaju ketatyang kekadang menampakkan pusat?Yang mewarnakan rambut lagi teruklah...Buat apa bertudung kalau rambut diwarnakan.. ...Bila warnakan rambut..mestilah tidak bertudung sebab kalaubertudung..bagaiman a nak menayangkan warna rambut yang terkini itu...Kalau dah rambut diwarnakan.. .. sembahyang pun tak sah...malah mandi hadas pun tak sah sebab kebanyakan pewarna adalah kalis air...itu tak kira yang cukur bulu kening lagi...Yahudi ketawa lagi....Umat Islam sudah jadi macam Yahudi.....

8.. .. Food..Makanan. .
Lagi satu kegilaan Umat Islam terutama makanan dari Barat termasuklahMC D, Kentucky , Pizza hut...dan seribu satu macam lagi...Buah kurma yang menjadi makanan Rasulullah di pandang hina....masuk rumah pun setahun sekali bila bulan Ramadan...tapi makanan Barat menjadi kebanggaan.. .Bila makanan datang dari Barat.. adakah kita yakin tentanghalalnya? Contoh Kentucky ....rempahnya datang dari Amerika....siapa nak pergi check....halal ke tidak?Bila makan benda haram, masakan iman menjadi mantap....Maka lahirlah Umat Islam yang bukan perangai saja macam yahudi.... tetapi berfikiran pun macam yahudi...Nauzubilla h.....Yahudi makan Islam lagi...

Sumber Artikel: Facebook

Perkara semestinya sudah sedia maklum bukan? 

"Sesungguhnya yang mengada-adakan kebohongan itu hanyalah orang-orang yang tidak beriman dengan ayat-ayat Allah dan merekalah pembohong-pembohong." (An-Nahl ayat 105)

"Barangsiapa mengatakan dariku apa yang aku tidak katakan, maka hendaklah Ia bersedia mengambil tempatnya dari Neraka."
(Hadith riwayat Az-Zahabi dalam Al-Kabair.)

Maka, fikir-fikirkan...dan renung-renungkan....semoga hidup kita terpelihara hendaknya...
sekian wassalam...
pen~off

3 Comments:

amer @ ijjad said...

nice entry!sebar2kan kbaikan.follow u girl!

amer @ ijjad said...

nice entry!sebar2kan kbaikan.follow u girl!

❤‌ princess nabilah ❤‌ said...

@amer @ ijjad

tenkiu2....hehe....follow laa thz

 

Copyright by © 2013 Studio Puteri Nabilah