APA YANG PENTING?

Assalammualaikum...
Hari ini macam-macam komen dan support dari kawan-kawan blogger. Bagi memuaskan hati ramai pihak, Princess harap semua dapat faham segala kehendak design yang yang dikehendaki customer dan juga bagi memudahkan urusan Princess nak design, makanya Princess nak menegaskan sekali lagi kepada customer, harap maklum yer..

Tadi blogwalking sampai pula di Blog Ct Nhi's Story, pandai blogger nie edit blog baru 12 tahun. Tapi cara tegasnya nak charge banyak banyak tu membuatkan Princess nampak kematangan dalam berfikir blogger nie. Usia muda dah pandai design blog. Okey, Princess bkan review blogger nie, tapi nak pinjam ayat dari blogger nie yang sangat-sangat tegas dalam berbisnes online bagus!! good job sis....

Saya edit tidak seperti WhiteyMommy menggunakan template ( professional ) , saya cuma menggunakan gadget dan Edit HTML sahaja ... Saya juga ada hak untuk meletakkan copyright di blog anda ... Saya harap kan anda telah backup/download template anda yang sebelum itu untuk mengelakkan dari menyesal blog tak cantik ... Anda juga boleh mengubah idea sebanyak hanya 2 kali sahaja , lebih daripada itu akan di charge lebih . Saya akan juga memerlukan e-mail dan password anda

Seperti mana yang Princess dah siap tulis, sila tekan button tempahan blog untuk ketahui lebih lanjut okey

Maklumat yang perlu saya tegaskan di sini, kalau dah confirm nak gunakan perkhidmatan saya, pastikan lepas confirm sertakan pakej yang mana menjadi pilihan dan sertakan bayaran itu sila tulis maklumat mengikut cara Princess sepertimana di bawah:



Okey itu sahaja maklumat penting yang perlu korang tau okey...
sekian wassalam
pen~off

0 Comments:

 

Copyright by © 2013 Studio Puteri Nabilah