SEGMEN REVIEW DESIGN BLOG 13: PRINCESS NABILAH

Assalammualaikum....
Hari ini, Princess dah fikir semasak-masaknya nak tukar tema warna blog kali ini merupakan warna kegemaran Princess iaitu Biru dan Putih. Dari Pink  kepada Biru. Korang mesti dah agak kenapa Princess nak tukarkan? Okej nak tau sila baca di sini


 Sebelum tu, Princess nak minta maaflah kalau ada visitor datang singgah blog nie semasa tengah renovate okey hehehe....See ya let's check it out!!

BEFORE RENOVATE FULL PINK AND BLACK







AFTER RENOVATE FULL BLUE AND WHITE







 
Okey done!! bagi korang okey tak macam berat je kan....tapi tak pelah buat masa sementara nie huhu..
okey sekian wassalam
pen~off

0 Comments:

 

Copyright by © 2013 Studio Puteri Nabilah