BEST KE GUNA KAD DISKAUN SISWA 1 MALAYSIA?

Assalammualaikum wbt...
Kepada mahasiswa/i IPTA dan IPTS sudahkah anda mendapat Kad Diskaun Siswa 1 Malaysia? Apa pendapat korang sebagai pengguna dan penerima  Kad Diskaun Siswa 1 Malaysia?


 Ini adalah pendapat salah seorang mahasiswa IPT yang cuba menyampaikan cadangan dan pendapat. Tapi bila puteri baca di post pelajar ini, di setiap komennya ada macam-macam komen. Ada yang kata:
  1. Pelajar ni tak bersyukur
  2. Pelajar ni dah bagi betis nak peha
  3. Pelajar ni tak reti kenang budi
  4. Pelajar ni banyak complain
  5. Pelajar ni manja sangat
Dan macam-macam lagi komen yang puteri malas nak baca orang tengah bertelagah, tapi ada juga para pelajar yang faham dengan maksud pelajar ini tulis apa, sebab pelajarlah yang mengalami masalah ini cuba meningkatkan mutu dan kualiti apa sebenar tujuan Kad Diskaun Siswa 1 Malaysia diberi.

Bagi pendapat puteri sendiri yang menerima, menggunakan kad ini. puteri rasa kad ini sebenarnya tiada apa-apa fungsi pun. Pengalaman puteri guna kad ini di pasaraya Mydin dan KFC. Diskaunnya serupa puteri tak yah bagi sebab tak banyak pun kurangnya. Selepas itu puteri langsung tak pernah guna kad ini. Hanya interframe dalam dompet semata-mata. Tapi tak tahulah apa pengalaman korang sebagai pelajar yang menerima dan menggunakan kad ini. Adakah keadaannya sama atau adakah ianya bermanfaat untuk korang?

Jom tengok komen-komen.....daripada pelajar-pelajar yang menerima


 Ada juga komen-komen pedas....
Hurmm....puteri pun tak tahu nak cakap apa dah. Fikir-fikirkan apa yang korang rasakan hehehe..
Sekian wassalam

1 Comments:

ketikketok said...

Dapatkan Diskaun, Baucar dan Rebat Tunai di Rakan Kop 1KUBSB. Tawaran TERHAD!

 

Copyright by © 2013 Studio Puteri Nabilah